Saturday, December 19, 2009

Fantastic children

I love pictures of Frida with her kids. Unfortunately, she didn´t have children with Benny, but had Hans and Lise-Lotte, beautiful kids, with her first husband, Ragnar Fredriksson. Frida's son born in 1963, when she was only 17 years old and her daughter born in 1967. Lise-Lotte, however, died in a car crash in January 1998, what was the biggest Frida's loss.
This post is devoted to her "fantastic children", as Anni-Frid said about them in 1984 and, mainly, is a tribute to Lise-Lotte's memory.

Frida with baby Hans...

... and with baby Lise-Lotte

The Fredriksson family

A loving mom with her sweet children

Frida with the very cute Lise-Lotte

Playing with her daughter

What I can say about this picture?
ADORABLE!!!

Beautiful photo of when Lise-Lotte was 11 years old

Frida walks with her daughter through Polar Studios in January 1979

Frida plays in the pool with Lotta

Frida and Jonathan, Lise-Lotte's son

4 comments:

  1. Oi, Karen! Adoro as fotos em que Frida está com Lise-Lotte, principalmente aquelas coloridas. Hans era um bebê adorável, muito fofo!
    Karen, eu não gosto do Natal porque é uma época em que me sinto melancólica, solitária, e tenho saudade do meu namorado, que está longe. Todos os anos, nessa época, eu me sinto horrivelmente triste, e já é assim há muito tempo. Cada dia de dezembro é uma angústia sem fim e só consigo respirar aliviada quando o ano termina e chega janeiro. Não gostaria que fosse assim ,mas é assim que me sinto.
    Não expliquei isso no meu post porque não queria chatear quem gosta do Natal.
    Um beijo de sua amiga :)

    ReplyDelete
  2. Eu adoro essas fotos da Fri com as crianças.
    Eles formavam uma família muito linda e não tenho dúvidas de que a Fri foi, e é, uma excelente mãe.
    S2

    Karen, obrigada pelo seu comentário no post do Svenska Hjältar. Eu amei esse prêmio. Não sei se há algum parecido no Brasil, mas acho muito lindo o gesto de homenagear as pessoas que têm grandes gestos de consideração pelo próximo... No momento em que o casal recebeu o troféu eu chorei. Tanto eles quanto a Fri estavam muito felizes.

    Ah, eu acho que a parte de Why Did It Have To Be Me é uma das melhores do The Movie!
    XD

    Beeeeeeeijo*

    ReplyDelete
  3. SO CUTEEEE!!!
    ANNI FRID UR ABBA ´S BEST MOM AND INTEGRANT!!
    GOOD LUCK AND GOD BLESS ALWAYS

    MARIA
    QUITO-ECUADOR

    ReplyDelete
  4. it is so sad that a young life should be lost,lise-lotte i s the spitting image of her mother frida

    ReplyDelete